کلاس آیلتس

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

دپارتمان تخصصی آزمون های بین المللی آموزشگاه لینگوتایز با بهره گیری از  تجربه و تبحر استادان خود که دارای ده ها سال سابقه و مدارک رسمی بین المللی از مراکز معتبر دنیا می باشند در زمینه آموزش آزمون های بین المللی نظیر آیلتس و تافل فعالیت دارد. این دپارتمان دوره های تخصصی خود را به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفاً با شماره های 02126601848 و یا 09306060492 تماس بگیرید.

درباره آزمون آیلتس:

آیلتس لینگوتایز  با آیلتس  (IELTS, the International English Language Testing System)  یا سیستم بین المللی ارزشیابی  زبان انگلیسی با هدف ارزیابی توانایی آن دسته از داوطلبانی طراحی شده که قصد تحصیل یا کار در کشورهای انگلیسی زبان را دارند. این آزمون توسط بیش از 6000 نهاد بین اللمللی در سراسر دنیا از جمله دانشگاهها، کارفرمایان، نهادهای حرفه ای، مقامات اداره مهاجرت ودیگرسازمانهای دولتی به رسمیت شناخته می شود. جهت مشاهده فهرست نهادهایی که نمرات آیلتس را به رسمیت می شناسند می توانید به سایت bandscore.ielts.org مراجعه کنید.

سطح آزمون

آزمون آیلتس به منظور ارزیابی مهارت های زبان انگلیسی در همه سطوح طراحی شده و قبولی یا مردودی در این آزمون مفهومی ندارد. بلکه نتایج به صورت گروهی از نمرات در مقیاس 1 ( کمترین) تا 9 ( بیشترین) گزارش می شوند.

شكل آزمون

آزمون آيلتس به دو شکل (ماژول) برگزار می شود: آزمون آکادمیک و آزمون عمومي

1- آزمون آکادمیک

اين آزمون مختص آن دسته از داوطلباني است كه قصد ادامه تحصيل در مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد را دارند يا مي خواهند در دوره هاي حرفه اي ثبت نام كنند.

2- آزمون عمومي

اين آزمون مختص آن دسته از داوطلباني است كه قصد مهاجرت به يك كشور انگليسي زبان( مانند استراليا، كانادا، نيوزيلند و بريتانياي كبير ) را دارند يا مي مي خواهند در مقاطع پايين تر تحصيل كنند.

نمرات ورودي  برای موسسات معتبر متفاوت می باشد و هر موسسه نمره ورودی خاص خودش را دارد. برخي از موسسات هر دو نوع آزمون را قبول مي كنند. چنانچه درباره نوع آزمون موسسه دلخواهتان ترديد داريد بهتر است با آن تماس بگيريد تا از شرايط آن مطلع شويد.

 هر دو نوع آزمون، همه چهار مهارت شنيداري، خواندن، نگارش و گفتاري را پوشش مي دهند. آزمون هاي شنيداري و گفتاري براي داوطلبان هر دو آزمون يكسان است اما آزمون هاي خواندن و نگارش ا دو آزمون متفاوت است.

داوطلب ملزم به دادن آزمون هاي شنيداري، خواندن و نگارش در يك روز است و هيچ  زمانی برای استراحت بين سه  بخش آزمون نگارشي  وجودندارد. آزمون گفتاري ممكن است تا حداكثر هفت روز قبل يا بعد سه آزمون ديگر برگزار شود.

بخشهای مختلف آزمون آیلتس

1- آزمون شنيداري:

زمان: تقريبا 30 دقيقه ( به علاوه 10 دقيقه زمان براي انتقال پاسخ ها)

تعداد سوالات : 40

اين آزمون شامل سوالات متعددي از جمله چند گزينه اي، تطبيقي، نامگذاري نمودار ونقشه، تكميل فرم، تكميل یادداشت، تكميل جدول، تكميل روندنما (فلوچارت)، تكميل خلاصه نویسی، تكميل جمله و نيز سوالات با پاسخ هاي كوتاه مي باشد.

2- آزمون خواندن:

مدت زمان پاسخگویی : 60 دقیقه (زمان بیشتری براي انتقال پاسخ ها در نظر گرفته نمی شود)

تعداد سوالات: 40

این آزمون شامل طیف وسیعی از سوالات  می شود از جمله سوالات چند گزینه ای، تشخیص صحت اطلاعات ( درست/غلط/داده نشده)، تشخیص نظرات و ادعاهای نویسنده (بله/ خیر/ داده نشده )، تطبیق اطلاعات ، تطبیق عناوین، تطبیق ویژگی ها، تطبیق انتهای جملات، تكميل جمله، تكميل خلاصه نویسی، تكميل یادداشت، تكميل جدول، تكميل روندنما (فلوچارت)، تكميل نامگذاری نمودار ونیز سوالات با پاسخ های کوتاه.

3- آزمون نگارش

زمان: 60 دقیقه

تعداد تمرین ها (Tasks): دو تمرین

داوطلبان ملزم به نگارش حداقل 150کلمه برای تمرین اول و 250 کلمه برای تمرین دوم هستند.

4- آزمون گفتاری: (Speaking)

زمان: 14-11 دقیقه

تمرین ها: آزمون گفتاری شامل یک مصاحبه رو در روی سه قسمتی با یک ممتحن می باشد و ضبط می شود.

 

معرفی کامل آزمون آیلتس

 

0

 

6 دیدگاه ارسال شده:

سلام لطفا راهنمایی کنین چطور میتونم تو دوره مجازی ثبت نام کنم من تا حالا کلاس زبان نرفتم و تععین سطح نشدم اصلا میتونم از این کلاس استفاده کنم ؟ هزینه ثبت نام و دوره چند ماه رو هم برام توضیح بدین / ممنونم .

سلام ببخشید من واسه ادامه تحصیل ایلتس 7 نیاز دارم. تو چه مدت زمان میتونم بگیرم.
تا 3 ترم قبلا تاپ ناچ خوندم. راهنمایین کنین ممنون میشم.
روزانه 5 الی 6 ساعت رو میتونم وقت بذارم.
و حتی اگه لازم باشه کامل روزمو میتونم خالی کنم واس زبان.
به نظرتون تو 3 ماه میتونم بگیرم ایلتسمو؟

سلام وقتتون بخیر و بابت سایت عالیتون هم ممنون

میخوام برای آیلتس اکادمیک اماده بشم ممنون میشم اگه لطف کنین و بگین برای تقویت لیسینینگ و ریدینگ چه منابعی رو و به چه روشی مطالعه کنم.

خیلی ممنون