تافل 100 سخته؟

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

Forums: 

سلام به اساتید محترم

میخوام بدونم که تافل 100 سخته؟ من دارم کتابای four coners رو میخونم. الانم کتاب قرمزم. میتونم تا 6 ماه دیگه به حد تافل 100 ibt برسم؟

در ضمن تبریک میگم.  ظاهر سایتتون جالبه.

سلام

باعرض پوزش بدلیل تاخیر در پاسخ سوال شما دوست عزیز! لطفا برای گرفتن نمره خوبی مثل 100 در امتحات TOEFL این موارد رو درنظر داشته باش:

1- مطالعه کتاب های درسی مثل Four Corners که از انتشارات دانشگاه کمبریج هست لازمه اما کافی نیست.

2- برای آشنایی با نمونه سوالات خیلی خوبه اگه سری به سایت رسمی دانشگاه کمبریج بزنی و با کتاب هایی که برای این منظور تهیه شدن آشنا بشی. مثلا کتاب Cambridge Preparation for the TOEFL® Test که با لینک آدرس http://www.cambridge.org/us/esl/catalog/subject/project/item404999/?site... میتونی درموردش بیشتر اطلاعات کسب کنی. همچنین نمونه سوالات رایگان این آزمون رو میتونی در سایت رسمی سازمان ETS به لینک آدرس http://www.ets.org/toefl/ibt/prepare/sample_questions ببینی.

3- حتما باید درمورد واژگان و یا دستور زبان هم قوی باشی پس بهنتره برای پیدا کردن نمونه کتاب ها مفید در این زمینه بازهم به سایت رسمی دانشگاه کمبریج و یا سازمان ETS مراجعه کنی که در مورد قبلی دکر شده.

4- بنظرم دیدن سایت http://gmatclub.com هم خالی از لطف نباشه چرا که میتونی نمونه تجربه های واقعی افراد موفق رو بخونی و از پیشنهادات مفیدشون استفاده کنی. مثلا این پست رو نگاه کن http://gmatclub.com/forum/toefl-100-prepared-for-2-days-147099.html

امیدوارم که سوالت رو جواب داده باشم.

به امید موفقی و بهروزی